Kennel Vikings blogg

Alla inlägg under november 2009

Av Isabel - 17 november 2009 21:39

Är bara tvungen att sätta in denna härliga videon på 97-åriga George Richards som fortfarande tävlar i lydnad men sin tax Hummel, hur gammal vovven är fötäljer inte historien.


Av Isabel - 14 november 2009 10:12

Idag har vi ett förelsedagsbarn i familjen nämligen vår vackra och älskade svärdotter. Stort grattias Therese, hoppas att du får en underbar dag.


 


Nu var det ett tag sen det var något bloggande för min del. Ibland känner jag bara för att lägga ner det hela, man har tillräckligt med måsten i livet ändå.


I torsdags var rena besiktningsdagen av mig själv, på fm. min allra första mammografiundersökning och på em. cellprov på de nedre regionerna. Hade hört olika varianter om hur ont det gör med mammografi men kunde konstatera att det inte var så farligt alls, visst man känner sig något klämd men ont kan jag inte säga att det gör. Att ta cellprovet däremot var mindre roligt, vet att även här är det olika vad man tycker………….vissa tycket att det gör ont och andra inte. Jag tycker i alla fall att det gör ont men är ändå glad att möjligheten erbjuds oss kvinnor.


Ser fram emot torsdag nästa vecka då jag, dottern och svärdottern ska ha tjejkväll. Vi börjar med att äta en bit mat Jensen (deras revben är supergoda) och fortsätter sen med Twilight kväll på SF-bio. Både jag och dottern har efter att ha läst alla böckerna i The Twilight Saga blivit inbitna Twilight fans och har fått svärdottern till att hänga på. Man börjar med att se filmen Twilight som är del 1 och efter en liten kisspaus så är det då dags för premiären på del 2 som heter New Moon. Jag bara längtar, böckerna är bara så jävla bra. Här nedanför får ni en liten titt av både del 1 och del 2, premiär filmen New Moon.


Måste även berätta om en stor händelse…………….JAG SKA BLI MORMOR IGEN!!! Ska bli så jätteroligt och spännande att se vem som tittar ut. I spalten här till höger ser ni en roligt grej som visar bebins tillväxt efterhand.


Twilight Saga del 1




Twilight Saga del 2 - New Moon

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards