Kennel Vikings blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Isabel - 28 juli 2011 13:58

Igår fick vi besök av en liten 4-bent fripassagerare som hade smugit sig in i mannens strandväska när han var och bada. Döm om min förvånging när jag på kvällen står på toaletten och gör mig färdig för natten när den här lilla krabaten kilar förbi mig snabbt som attan. Lyckligtvis var jag snabb med att stänga toadörren så den inte sprang ut i lägenheten. Eftesom klockan var 1 på natten var det ingen av oss som kände oss manade att försöka fånga den så den fick snällt bli inne på toan över natten och imorse så lyckade vi då fånga den och släppa ut den i buskarna utanför huset. Visst är den bara för sött det lilla livet.



Vad gillar ni min fina bilmaskott?.........en västgötaspets i tyg så klart   


Av Isabel - 20 juli 2011 12:38

Vi har faktiskt en stor soffa men det kan man inte tro när man ser dessa bilder. Med dessa 3 plåster känns det ibland som om man inte får luft.......å andra sidan skulle jag aldrig vilja vara utan det  

    

Av Isabel - 15 juli 2011 22:40

Domare: Bertil Lundgren


BIR - Skogsbygdens Nora Supernova
BIM - Fixans Göte Väst


Gizzmo: 1:a vetkl, Excellent CK, 3:a bhkl & Bästa Veteran

Alice: 1:a ökl, Excellent CK

Av Isabel - 13 juli 2011 13:47

......hurraaaa för världens goaste lilla Saga som blir 1 år idag.


 

Här med storasyster Vilja

 

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Skapa flashcards