Kennel Vikings blogg

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabel - 21 mars 2014 20:55

Nättidningen Hundens Värld har i sitt senaste nummer en rasspecial på västgötaspetsen. Gissa vilka som har fått agera modeller för rasen i artikeln? Klicka på bilden för att se den i stort format.


 

Av Isabel - 18 mars 2014 20:00

Vår älskade Gizzmo fick somna in i eftermiddags och tog en del av mitt hjärta med sig. Denna underbara kille var vår första västgötaspets, det är han som har visat oss vilken underbar ras det är och det är också han som fick mig att börja drömma om att födda upp någon kull då och då. I nästan 13 år har han varje natt läggat sked hos mig och platsen kommer nu att känna så väldigt väldigt tom. Mitt hjärta håller på att brista men det är det värt för att ha haft glädjen och förmånen att dela livet med denna underbara gosse. Farväl min älskade vän, vi ses i Nangijala.


INTUCH NORDUCH NORDV-04 PLUCH PLV-06 VWW-10 WW-06 Rätt och Slätts Just In Time

2001-05-15 - 2014-03-18

 

Av Isabel - 14 mars 2014 08:43

Idag blir vår lilla blindhöna Birka hela 9 år. En riktigt tuff tant som gärna visar var skåpet ska stå för övriga 4-benta. Hon var flockens drottning innan hon blev blind och är det fortfarande trots sin blindhet......ingen av de andra skulle änns komma på tanken att ifrågasätta den lilla damens autoritet.


Stort grattis min älskade tuffing   

   

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards