Kennel Vikings blogg

Direktlänk till inlägg 8 april 2007

Aftonar och dagar

Av Isabel - 8 april 2007 21:55

I Portugal där jag är född firar man inte "aftnar" (julafton, påskafton osv.) utan där firas "dagarna" (juldagen, påskdagen osv.) vilket har gjort att vi aldrig har behövt turas om och vara med våra familjer som många andra gör, tex. detta år har vi påskafton med din familj och nästa år har vi påskafton hos min. Alla aftnar tillbringas hos mannens familj och alla dagarna hos min.............klart och tydligt och aldrig några missförstånd.Idag har vi alltså varit på påsk middag hos mor och far. Massor med god mat och dryck för att sen bara sitta och mysa, superskönt. Som vanligt var det jag och maken, syrran och hennes dotter, vår son och hans fästmö, vår dotter och hennes man. En väldigt kär nyhet för i år var vår ny familjemedlem, nämligen mitt underbara lilla barnbarn Vilja.........ett litet under som det räcker att man tittar på för att bli alldeles varm om hjärtat. Passade på att ta några nya kort på det lilla underverket, här är två av dom.

 
 
Nilla

Nilla

9 april 2007 10:23

Åhhh sicken sööööt tjej en liten pluttirutt!!

Hoppas att din påsk har varit bra, vad härlig Gizzmo ser ut nerdrogad "Stackarn" *L*

Kram

http://vastgotaspets.bloggagratis.se

 
Jette

Jette

9 april 2007 20:19

Vilken tur ni har som har en sån liten söt bebis att krama så mkt ni vill. Och sen lämna bort när hon blit kinkig ;o)

Kram

http://www,ladysandgentlemen.se

 
Ingen bild

Nilla

10 april 2007 13:05

Jag vet att det var du *L* ville inte peka ut dig bara....

Jäkligt synd att folk inte vill prata & diskutera om västgötaspetsen, det är ju så kul!! Jag tror att det är så att ingen vågar sticka ut hakan, för då kommer mobben och tystar ner en....

Massor med kramar till dig.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 22 december 2017 11:06


 

Av Isabel - 23 juni 2017 14:43

Vi planerar att ta en sista kull på Freja, du kan läsa mer om vår härliga tjej på hennes sida.Tilltänkt fästeman är härliga Nicke (Torpets Findus), tack Marit Cronquist på Brokärrets kennelför att vi får använda oss av din fina kille. Nicke är precis...

Av Isabel - 15 maj 2017 21:48


I söndags var det återigen dags för en lyckad västgötaspetsträff på Storegård hundpark. Vädergudarna var med oss och vi hade strålande väder med solsken, en temperatur på 20 grader och vindstilla, det tackar vi för. Hela 75 st. hundar var på plats me...

Av Isabel - 7 maj 2017 12:51

Återigen lite nya bilder från valpköpare. Denna gången är det på Tösen (Vikings Vilda Vilja) som bor hos damiljen Brahme/Dahlqvist på Tornaslättens Kennel. Bilderna är från årets kosläpp på Storegård där vi har våra västgötaträffar.   Vi vill pa...

Av Isabel - 23 april 2017 11:30

Jag blir alltid lika glad när jag får nya bilder från våra valpköpare. Här är fina Alva (Vikings Stolta Sarabi) efter vår Freja (Vikings Fräcka Freja) och NOUCH SVVCH Höckgårdens Arn. Söt som socker...Foto: Catarina & Clas Silfverhielm.     ...

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards