Kennel Vikings blogg

Direktlänk till inlägg 15 september 2007

Snyft!!.....

Av Isabel - 15 september 2007 14:57

Min dator har rasat!!!......jag är helt förtvivlad. Jag hade massor med bilder, säkert från 1 år tillbaka, som jag skulle brännt över på skiva men inte fått ändan ut vagnen så nu är allt borta........det är så hemskt. Man säger varje gång man tankar över bilder från kameran att nu måste jag bränna över bilderna men sen blir det aldrig gjort så nu får man straffet. En annan grej som man inte heller tänker på att göra backup på är alla viktiga mail man har med tex. användaruppgifter, orderbekräftelser och liknande, även allt det är borta. Hemsidan kan jag alltid tanka ner från servern där jag har den så där är det ingen katastrof, tråkigt bara att man inte kan uppdatera den på ett tag. Mailen kan jag läsa av på webben, antigen på jobb eller hos syrran som bor granne med mig så folk kan fortsätta maila mig ändå. Så gott folk ta lärdom av detta...............BRÄNN ÖVER ALLT VIKTIGT PÅ SKIVA!!


Fick en bild på Birkas tjusiga fästman Balder (SUCH Rätt o Slätts Grim) och eftersom jag nu inte kan uppdatera hemsidan så sätter jag in den här så länge. Balder är en 7-årig rejäl gosse med ett mycket trevlig och stabilt psyke. Min förhoppningar är att Birka och Balder ska dejta varandra till våren 2008 och att det sen ska ge resultat i en fin kull valpar till sommaren. Visst är han tjusig?


 
 
Olsen

Olsen

15 september 2007 15:36

En duktig tekniker kan nog rädda det som är viktigt! *föreslå*

http://rex.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

17 september 2007 23:58

Tar nästan emot att behöva erkänna att Balder (SUCH Rätt o Slätts Grim)skulle vara snyggare än min egen Rätt o Slätts Priffe Polar.........Men Balder ÄR snygg!

http://www.carinasvarld.se

 
Ingen bild

Isabel

18 september 2007 08:00

Ja visst är det en snygg gosse men framför allt så är han super i huvudet, lugn och stabil.

 
Inga

Inga

19 september 2007 16:09

Tack Isabel att du visar en ny bild av Balder. Han går också vidare här i Finland.
Hösten 2003 köpte jag en hanvalp från Holland , vars fader är Balder.
Denna hane FINUCh EuV-06 Curragh´s Dutch Star Sirius har redan flere Championavkommor. Bl.a FIN S Ch Avec My Rico v Sarisheim , som blev BIR av 109 västgötar på vår Special i augusti.

http://www.kolumbus.fi/fennican

 
Ingen bild

Nilla

19 september 2007 17:54

Meeen du hade ju köpt NY dator!! Åhh jag lider med dig!!

Kramen Nilla

 
Ingen bild

Isabel

19 september 2007 19:44

Den nya har jag inte fått än :-( .....dröjer nog ett par veckor till innan jag får den.

 
Ingen bild

ulla

2 oktober 2007 12:47

En lyckans dag kommer den 2 oktober drömde jag med en leverans på en fantastisk dator..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 22 december 2017 11:06


 

Av Isabel - 23 juni 2017 14:43

Vi planerar att ta en sista kull på Freja, du kan läsa mer om vår härliga tjej på hennes sida.Tilltänkt fästeman är härliga Nicke (Torpets Findus), tack Marit Cronquist på Brokärrets kennelför att vi får använda oss av din fina kille. Nicke är precis...

Av Isabel - 15 maj 2017 21:48


I söndags var det återigen dags för en lyckad västgötaspetsträff på Storegård hundpark. Vädergudarna var med oss och vi hade strålande väder med solsken, en temperatur på 20 grader och vindstilla, det tackar vi för. Hela 75 st. hundar var på plats me...

Av Isabel - 7 maj 2017 12:51

Återigen lite nya bilder från valpköpare. Denna gången är det på Tösen (Vikings Vilda Vilja) som bor hos damiljen Brahme/Dahlqvist på Tornaslättens Kennel. Bilderna är från årets kosläpp på Storegård där vi har våra västgötaträffar.   Vi vill pa...

Av Isabel - 23 april 2017 11:30

Jag blir alltid lika glad när jag får nya bilder från våra valpköpare. Här är fina Alva (Vikings Stolta Sarabi) efter vår Freja (Vikings Fräcka Freja) och NOUCH SVVCH Höckgårdens Arn. Söt som socker...Foto: Catarina & Clas Silfverhielm.     ...

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards