Kennel Vikings blogg

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

Äntligen fredag!!

Av Isabel - 12 oktober 2007 08:33

Ja då var det äntligen fredag igen och skönt är väl det. Har varit så dålig på att blogga den senaste tiden så att jag t.o.m fått bannor av min kära dotter så jag får väl ta mig i kragen och göra ett ryck idag.


En av anledningarna till det sporadiska bloggandet är den nya datorn. Själva datorn fungera jättebra, nemas problemas där inte men så är det vissa program som jag inte lyckas få till att fungera ordentlig, däribland programmet Frontpage där jag gör min hemsida. Detta innebär att jag inte kan göra ett jutta med min hemsida, det är väldigt enerverande och har tagit det mesta av min lediga tid. Fattar inte vad jag gör får fel!!!......allt fungera tills det är dags att ladda upp sidan på nätet. Då kan jag få felmedellanden som t.ex att en viss mapp har 32 kataloger.........OCH? vad innebär det? det har ju alltid fungerat innan. Ibland frågar den efter lösenordet hela tiden och det fast att den jag skriver in stämmer. Man blir så frustrerad när grejer inte fungerar!! Någon som har något förslag?


Igår var Bessa på sitt andra besök hos kiropraktor Elisbeth Ribnell. Hon tyckte att Bessas nacke kändes bättre men att ryggen fortfarande behövde jobbas lite med så dom närmaste 4 veckorna kommer Bessa att får gå på vibrationsträning hos henne, ni hittar mer om vibrationsträning här.


Lilla Vilja växer så det knakar och blir bara roligare och roligar. Här är några bilder på min lilla älskling. Visst är hon cool i sin nya mössa?......och en sån träffande text ;-)



Mums........vad gott

 
 
Sofie

Sofie

12 oktober 2007 10:19

Hej! Nu har jag kollat runt på din hemsida och blogg och det var trevlig läsning och bilder på fina hundar! Tack för besöket i min blogg :)

Hälsningar Sofie

http://www.agria.se/blogg/sofie

 
Annie

Annie

12 oktober 2007 10:28

Tack för raderna på min blogg.
Hon är ju bara så söt Vilja.
Hoppas Bessa blir bättre snart.
Kram Annie,Ronja o Stina som hälsar till sin fästman =)

http://blogg.passagen.se/annies_hundsida

 
Annie

Annie

12 oktober 2007 23:56

Ville bara säga att vi har tagit lite nya höstbilder på Stina o dom har jag lagt ut på min blogg. Kram Annie

http://blogg.passagen.se/annies_hundsida

 
Nina

Nina

13 oktober 2007 14:43

Hej på dig!


Jag har också varit dålig på bloggandet. Men sådär är det ibland!

Tråkigt att programmen krånglar. Tyvärr kan jag inte komma med någon hjälp...Hoppas det löser sig iaf!

Vilja är jättesöt!

//Nina & pojkarna

http://niniz.bloggagratis.se

 
Nilla

Nilla

15 oktober 2007 08:00

jag skickat problemfrågan ang din dator till min kusin i Örebro han är ruggigt duktig på datorer!!

Återkommer..

Kram

http://vastgotaspets.bloggagratis.se

 
Olsen

Olsen

15 oktober 2007 11:42

Tackar tackar =)

http://rex.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Isabel

15 oktober 2007 11:43

TACK!! du är en pärla.....ser fram emot svaret.

 
Ingen bild

ulla

15 oktober 2007 18:49

Kram till er alla! Jag har hela min bildsida på datorn nu med bilder av Vilja (ler). Ursöööt.
ur går det med Bessan
puss kram

 
Ingen bild

Nilla

16 oktober 2007 07:53

Har du Windows Vista på nya datorn? Undrar Hasse...*L*

 
Ingen bild

Isabel

16 oktober 2007 10:19

Japp, det har jag

 
Ingen bild

madde, ditt syssterbarn

5 november 2007 18:50

Oooohh såå sööt hon är. Hon kommer få villken pojkvän hon vill ha när hon blir stor ju! Plus! Mössan är jätte gullig....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 22 december 2017 11:06


 

Av Isabel - 23 juni 2017 14:43

Vi planerar att ta en sista kull på Freja, du kan läsa mer om vår härliga tjej på hennes sida.Tilltänkt fästeman är härliga Nicke (Torpets Findus), tack Marit Cronquist på Brokärrets kennelför att vi får använda oss av din fina kille. Nicke är precis...

Av Isabel - 15 maj 2017 21:48


I söndags var det återigen dags för en lyckad västgötaspetsträff på Storegård hundpark. Vädergudarna var med oss och vi hade strålande väder med solsken, en temperatur på 20 grader och vindstilla, det tackar vi för. Hela 75 st. hundar var på plats me...

Av Isabel - 7 maj 2017 12:51

Återigen lite nya bilder från valpköpare. Denna gången är det på Tösen (Vikings Vilda Vilja) som bor hos damiljen Brahme/Dahlqvist på Tornaslättens Kennel. Bilderna är från årets kosläpp på Storegård där vi har våra västgötaträffar.   Vi vill pa...

Av Isabel - 23 april 2017 11:30

Jag blir alltid lika glad när jag får nya bilder från våra valpköpare. Här är fina Alva (Vikings Stolta Sarabi) efter vår Freja (Vikings Fräcka Freja) och NOUCH SVVCH Höckgårdens Arn. Söt som socker...Foto: Catarina & Clas Silfverhielm.     ...

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards