Kennel Vikings blogg

Direktlänk till inlägg 8 november 2007

Äntligen XP igen!!!

Av Isabel - 8 november 2007 08:23

Köpte ju en dator för ett tag sen och med den så medföljde den nya operativsystemet Vista........VILKET SKIT!! många program som inte fungerar som de ska tillsammans med Vista. Frontpage som jag använder till hemsidan fungerade inte när man skulle ladda upp sidan på nätet, fick bara en massa felmeddelanden. När man använde vissa program så kunde man inte komma ut på nätet och när man väl var ute på nätet så kund Explorer helt plötsligt stängas ner.......ännu en gång VILKET SKIT!!!


Nu har jag då äntligen fått Vista borttaget och den gamla hederliga XP inlagd och vips så fungerar Frontpage klanderfritt och än så länge har Explorer inte stängt sig själv en ända gång. En grej till som jag märkte skillnad på........ett fullt batteri räckte ca 2 1/2 tim. med Vista och nu med XP:n räcker den ca. 4 1/2 tim., alltså det dubbla.

 
 
Nilla

Nilla

8 november 2007 13:50

Se där ja, då var det rätt att det var Vista som var boven, skönt att det löste sig!

Kramar Nilla

http://vastgotaspets.bloggagratis.se

 
antigone

antigone

8 november 2007 22:52

Hej Fina Bella!
Roligt när det flyter bra med datorn, finns inget mer irriterande än när det segar och inte vill som man själv vill! Oj, vilket I-landsproblem.

Krama Nicke från mig och lär honom hur man kommenterar i bloggarna ;-)

Med mycket kärlek från mig till er båda!

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ulla

9 november 2007 14:52

Min älskade svärdotter (fult ord!) - alltså jag tycker det låter fult menar jag - ordet alltså hha - som jag lyckas tråckla in mig...
Det är rena grekiskan allt du beskriver med din dator. Jag älskar min Astrid!Hon upptar numera mkt av min tid. Hälsa "sjuklingen" med en jättekram till er båda. puss

 
Outi

Outi

21 november 2007 10:06

Mina föräldrar köpte en "laptop" och den have Vista. Jag hade svårigheter att STÄNGA datoren...! Jag tycker INTE om Vista!! XP är ju mycket bättre !!!

http://vilavallarens.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 22 december 2017 11:06


 

Av Isabel - 23 juni 2017 14:43

Vi planerar att ta en sista kull på Freja, du kan läsa mer om vår härliga tjej på hennes sida.Tilltänkt fästeman är härliga Nicke (Torpets Findus), tack Marit Cronquist på Brokärrets kennelför att vi får använda oss av din fina kille. Nicke är precis...

Av Isabel - 15 maj 2017 21:48


I söndags var det återigen dags för en lyckad västgötaspetsträff på Storegård hundpark. Vädergudarna var med oss och vi hade strålande väder med solsken, en temperatur på 20 grader och vindstilla, det tackar vi för. Hela 75 st. hundar var på plats me...

Av Isabel - 7 maj 2017 12:51

Återigen lite nya bilder från valpköpare. Denna gången är det på Tösen (Vikings Vilda Vilja) som bor hos damiljen Brahme/Dahlqvist på Tornaslättens Kennel. Bilderna är från årets kosläpp på Storegård där vi har våra västgötaträffar.   Vi vill pa...

Av Isabel - 23 april 2017 11:30

Jag blir alltid lika glad när jag får nya bilder från våra valpköpare. Här är fina Alva (Vikings Stolta Sarabi) efter vår Freja (Vikings Fräcka Freja) och NOUCH SVVCH Höckgårdens Arn. Söt som socker...Foto: Catarina & Clas Silfverhielm.     ...

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards