Kennel Vikings blogg

Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Fredag

Av Isabel - 25 januari 2008 17:21

Då var det fredag och jag vaknade imorse med en sju helsikes migrän, kände hur vart steg jag tog gick rätt upp i huvudet. Det var bara till att meddela jobb att man inte kunde komma, ta ett gäng smärtstillande och gå och lägga sig igen. Vaknade igen vid 10 och huvudet kände något bättre, fast jag kände ändå att migränen inte var särskilt långt borta och kunde blossa upp för minsta lilla så jag har tagit det lilla lugna hela dagen.


I inlägget här under skrev jag om Gizzmo egenheter och där ibland hans toalocksnoja. Som jag också skrev så har beteendet gått vidare i arv till hans son Ozzie och sen hans sonson Rex. Nu har Rex matte Kåkå faktiskt lyckats fånga detta på bild, ni hittar bilden på deras blogg.


I kväll är det Let’s dance! Jag älskar att titta på program som visar folks talanger. Missar aldrig ett avsnitt, varken av Let’s dance eller Idol när den går. Mannen har köpt hem lite revben som vi ska sitta och gnaga på……mums ska bli jätte gott.

 
 
Ingen bild

ulla

27 januari 2008 12:39

Usch-vakna med migrän!
Hoppas du mår bättre nu och att revbenen smakade bra!
puss kram

 
Lena

Lena

27 januari 2008 18:15

Tjena Isabel, nu är man hemma igen med lite mer energi men saknar värmen och solen jättemycket. Får ladda till nästa resa. Stackars dig, migrän är ingen höjdare, Pernilla äter tabletter i förebyggande syfte var dag, inget kul när attackerna kommer. Vad tycker du om Lets dance,vem tycker du är ok hittills, jag diggar bonden men tycker även mat-tina är kul att titta på, det är nog deras utstrålning, delvis som man fastnat för...Vi missar heller inte ett avsnitt, då finns ju videon fortfarande tillhands. Längesedan man såg er ute med hundarna. Fortfarande ute i Klagshamn??
ha det nu så gott och hälsa din man
kram på er

http://www.lenamansson.blogg.se

 
Isabel

Isabel

27 januari 2008 18:58

Välkommen hem Lena. Läste på din blogg hur skönt ni hade haft, det är ni väl värda.

Jo visst är bonden och mat-tina duktiga fast min favorit hittils är nog Linda. Sen måste jag säga att jag är dö impad av "kniiiip".......snacka om vältränad dam.

http://www.kennelviking.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 22 december 2017 11:06


 

Av Isabel - 23 juni 2017 14:43

Vi planerar att ta en sista kull på Freja, du kan läsa mer om vår härliga tjej på hennes sida.Tilltänkt fästeman är härliga Nicke (Torpets Findus), tack Marit Cronquist på Brokärrets kennelför att vi får använda oss av din fina kille. Nicke är precis...

Av Isabel - 15 maj 2017 21:48


I söndags var det återigen dags för en lyckad västgötaspetsträff på Storegård hundpark. Vädergudarna var med oss och vi hade strålande väder med solsken, en temperatur på 20 grader och vindstilla, det tackar vi för. Hela 75 st. hundar var på plats me...

Av Isabel - 7 maj 2017 12:51

Återigen lite nya bilder från valpköpare. Denna gången är det på Tösen (Vikings Vilda Vilja) som bor hos damiljen Brahme/Dahlqvist på Tornaslättens Kennel. Bilderna är från årets kosläpp på Storegård där vi har våra västgötaträffar.   Vi vill pa...

Av Isabel - 23 april 2017 11:30

Jag blir alltid lika glad när jag får nya bilder från våra valpköpare. Här är fina Alva (Vikings Stolta Sarabi) efter vår Freja (Vikings Fräcka Freja) och NOUCH SVVCH Höckgårdens Arn. Söt som socker...Foto: Catarina & Clas Silfverhielm.     ...

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards