Kennel Vikings blogg

Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Ajajajaj........

Av Isabel - 28 september 2008 14:11

.....……fy fan va ont det gör. I morse åkte jag och min dotter och mitt barnbarn iväg och rasta hundarna i Klagshamn. När vi hade gått en bit fick Gizzmo och Ozzie helt plötsligt väldigt brott över fältet och precis när de stack iväg slog det mig………KADAVRET!..........den som Gizzmo rullade sig i häromdagen, det var dit de var på väg. Givetvis satt jag iväg efter dem för inte hade jag någon lust att bada hunden igen……..svuch så låg jag i backen. Jag trampade i en grop och landade på utsidan av högra vristen, jag t.o.m hörde hur det knakade till inne i foten………..det gjorde så jävla ont så jag grät. Efter en 20 min. klarade jag äntligen av att resa mig och halta mig fram väldigt sakta till bilen, som tur var så hade jag för ovanlighetens skull inte kört själv utan åkt med Manuella för det var inte en chans i världen att jag hade klarat av att köra bilen.


Sådan rolig morgon har alltså jag haft i dag. Missar nu familjemiddagen hemma hos mor och far och får istället ligga här i soffan med en lindad fot i högläge som värker utav bara helvete och ser ut som om det har växt ut en tennisboll på utsidan av vristen……….vilken söndag.

 
 
Cina

Cina

29 september 2008 23:04

Ajdå....stackars dig...Sånt gör ju så förb....ont! Kom hundarna fram till kadavret eller vände de när du ramlade? Västgötaspetsar brukar ju vara väldigt kloka hundar.....

http://www.carinasvarld.se

 
Pauline BENOIT - from France

Pauline BENOIT - from France

29 mars 2009 21:43

Hi
I love sooo much your blog,
even if I don't understand one word !!! lol

Your little girl is sooo gorgeous,
the Vastgotaspets is the breed I love so much,
and me too, I love so much to look the French " American Idol " !!!!

Bye ...

Pauline !

http://djaili-muntra.skyrock.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 22 december 2017 11:06


 

Av Isabel - 23 juni 2017 14:43

Vi planerar att ta en sista kull på Freja, du kan läsa mer om vår härliga tjej på hennes sida.Tilltänkt fästeman är härliga Nicke (Torpets Findus), tack Marit Cronquist på Brokärrets kennelför att vi får använda oss av din fina kille. Nicke är precis...

Av Isabel - 15 maj 2017 21:48


I söndags var det återigen dags för en lyckad västgötaspetsträff på Storegård hundpark. Vädergudarna var med oss och vi hade strålande väder med solsken, en temperatur på 20 grader och vindstilla, det tackar vi för. Hela 75 st. hundar var på plats me...

Av Isabel - 7 maj 2017 12:51

Återigen lite nya bilder från valpköpare. Denna gången är det på Tösen (Vikings Vilda Vilja) som bor hos damiljen Brahme/Dahlqvist på Tornaslättens Kennel. Bilderna är från årets kosläpp på Storegård där vi har våra västgötaträffar.   Vi vill pa...

Av Isabel - 23 april 2017 11:30

Jag blir alltid lika glad när jag får nya bilder från våra valpköpare. Här är fina Alva (Vikings Stolta Sarabi) efter vår Freja (Vikings Fräcka Freja) och NOUCH SVVCH Höckgårdens Arn. Söt som socker...Foto: Catarina & Clas Silfverhielm.     ...

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards