Kennel Vikings blogg

Alla inlägg under oktober 2008

Av Isabel - 12 oktober 2008 22:01

Valpar valpar och åter valpar. Idag tog vi en tur upp till Höganäs och titta på Gizzmos barnbarn på Kennel Rätt o Slätt. Suck säger jag bara, vilka små godingar de var……..skulle kunna ta med mig hela bunten hem. Två stubbsvansade gossar söker fortfarande ett kärleksfullt hem så är du intresserad så tveka inte utan kontakta Gunnel.  Givetvis så tog jag lite bilder och även några filmsnuttar men filmerna måste först göras vid innan jag kan lägga ut dem men håll till godo med några bilder så länge.









Av Isabel - 3 oktober 2008 12:18

Då var det fredag idag och ännu en vecka är till ända. Har ju varit hemma hela veckan för att vila foten så mycket så möjligt och även om jag fortfarande har ont och är väldigt stel i vristen så är det på rätt väg. I brist på annat har det blivit mycket film och serie tittande, sååå mysigt.


Så här ser foten ut idag



Imorgon börjar Stjärnor på is, ska bli jätte kul och se…….älskar den typen av program. På tal om den typen av program så måste jag säga att Idol har hittills varit en besvikelse. Vad är det med svenska folket egentligen? Är det någon slags kupp på G? hur i helvete kan man rösta bort Linda och lämna intetsägande Yasmina kvar? Rasmus och Elias och lämna Johan och Lars kvar?…….ingen av dem kan ju sjunga! det måste väl ändå vara grundkravet för att få vara med eller……ska jag vara ärlig så förstår jag inte alls hela ståhejet runt Lars och Johan.

 

Vi fortsätter med vårt GI:ande och det går bra. Som jag har skrivit innan så saknar jag inte sånt som potatis, ris och pasta, däremot bröd saknar jag………älskar mackor. Min älskade man är en trollkarl när det gäller mat, tog därför en bild på vår middag igår. Färsbiff med ost, stekta grönsaker och stekt ägg på och med en chilisås till. Till detta en sallad på tomat, salladsblad, fetaost, oliver och med en dressing gjord på olivolja och vinäger…………..gissa om det var gott.


Mums.......


Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards