Kennel Vikings blogg

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Min älskade pappa

Av Isabel - 9 februari 2009 16:47

Min älskade pappa har i natt vid 77-års ålder lämnat oss i stor sorg. Han var en man med ett stort och vänligt hjärta som älskade att skoja med alla som hade turen att möta honom och som ställde upp för oss alla i vått och torrt. Hade man t.ex någon gång krisit med pengar så dröjde det inte länge förrän han stod vid ytterdörren med flera kassar med mat för att se till att man åtminstone hade mat hemma, vi är honom alla djup tacksamma för all stöd och hjälp vi fått genom åren och kommer att bära honom djupt i våra hjärtan.......djupt saknad men aldrig någonsin glömd.


Här tillsammans med barnbarnsbarnet Vilja juldagen 2007

 
 
Ingen bild

Nilla

9 februari 2009 21:02

Jag känner med er i eran sorg..

Kram nilla

 
Ingen bild

Lotta och Annette

9 februari 2009 21:50

Isabel.
Känner med dig och hela din familj i denna stund av sorg och saknad.
Inga ord kan ge tröst men kanske tanken över att det finns många som vill ge ord kan lindra smärtan och saknaden.
Vi finns här för er.

 
antigone

antigone

10 februari 2009 09:00

Hej Bella,
känner så massor med er alla- och tänker massor på Louisa.
Hälsa henne att jag tänker på henne.
Och du, jag sa till Nicke att om ni behöver hjälp eller sällskap åt vovvarna en eftermiddag eller så, kan jag komma hem till er. Bara ring- oasvett om vad!
Puss!
Älskar dig!

http://www.antigone38.wordpress.com

 
Ingen bild

Syrran och Maddie

10 februari 2009 11:42

Mer omtänksammare människa får man leta efter. Han hade ett hjärta av GULD. Och jag saknar honom såååå. Han skämta med allt och alla och många tyckte om honom. Ställde alltid upp för många vare sig det var familj eller inte så kunde man alltid lita på honom. Puss pappa för att du har spritt så mycket glädje i mitt liv.
Glömmer dig aldrig. Vi älskar dig jättemycket och du finns i våra hjätan för alltid....

 
Ingen bild

ulla

10 februari 2009 11:47

Dina ord om Armando berörde mitt hjärta mkt - och bilden....
Känns litet overkligt då det går så fort.
Du vet att jag tänker på er alla.
Önskar jag kunde göra ngt för att "hjälpa"...
Du vet var jag finns om det skulle behövas!
puss kram

 
Ingen bild

jette

10 februari 2009 12:09

Jag känner med er alla där hemma. När ens nära än lämnar denna jord så gör de det alltid för tidigt. Det finns så mycket kvar man vill att de skulle uppleva.
Ta hand om varandra!

 
Lena

Lena

10 februari 2009 12:24

Isabel
Beklagar din sorg. Finns inga ord som tröstar men, men ni har varandra i denna sorg och många tänker på er och finns för er.
Var rädda om er,
kramar till er

http://www.lenamansson.blogg.se

 
Ingen bild

Annie

12 februari 2009 15:49

Isabel
Beklagar sorgen, finns inga ord som tröstar. Tänker på er Kram Annie o Stina

 
Niniz

Niniz

18 februari 2009 15:53

Lite sent från min sida, men jag beklagar djupt sorgen!

Kramar

http://Niniz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 22 december 2017 11:06


 

Av Isabel - 23 juni 2017 14:43

Vi planerar att ta en sista kull på Freja, du kan läsa mer om vår härliga tjej på hennes sida.Tilltänkt fästeman är härliga Nicke (Torpets Findus), tack Marit Cronquist på Brokärrets kennelför att vi får använda oss av din fina kille. Nicke är precis...

Av Isabel - 15 maj 2017 21:48


I söndags var det återigen dags för en lyckad västgötaspetsträff på Storegård hundpark. Vädergudarna var med oss och vi hade strålande väder med solsken, en temperatur på 20 grader och vindstilla, det tackar vi för. Hela 75 st. hundar var på plats me...

Av Isabel - 7 maj 2017 12:51

Återigen lite nya bilder från valpköpare. Denna gången är det på Tösen (Vikings Vilda Vilja) som bor hos damiljen Brahme/Dahlqvist på Tornaslättens Kennel. Bilderna är från årets kosläpp på Storegård där vi har våra västgötaträffar.   Vi vill pa...

Av Isabel - 23 april 2017 11:30

Jag blir alltid lika glad när jag får nya bilder från våra valpköpare. Här är fina Alva (Vikings Stolta Sarabi) efter vår Freja (Vikings Fräcka Freja) och NOUCH SVVCH Höckgårdens Arn. Söt som socker...Foto: Catarina & Clas Silfverhielm.     ...

Presentation

Translate into your own language

My Facebook

Kennel Viking on YouTube

 

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards